Skip to content

Miért éri meg a DPD szerződött partnerének lenni?

2025.03.14.

Ha valaki ritkán ad fel csomagot, akkor egy kis tájékozódás után könnyen kiválasztja valamelyik, számára szimpatikus futárcéget. A DPD természetesen örömmel kiszolgálja a magánszemélyeket és az időnként egy-egy csomagot feladó vállalkozásokat is, de ha egy webshop vagy más cég rendszeresen ad fel csomagokat, érdemes a DPD-vel partneri szerződést kötnie.

Mit nyújt a DPD szerződött partnereinek?

A DPD célja, hogy a feladott csomagok a leggyorsabban és a legbiztonságosabban jussanak el a címzettekhez. Ebben többféleképpen is segítünk a szerződött partnereinek.

Kényelem

Egy forgalmas webshop vagy webáruház rengeteg időt és energiát elvesztegetne, ha egyenként adná fel csomagjait. Szerencsére szó sincs ilyesmiről! A kisebb forgalmú webshopokból a legközelebbi csomagponton is, de a nagyobb forgalmú üzletekből is előre egyeztetett időpontban gyűjtjük be a csomagokat.

Címkenyomtatás

A csomagküldés egyik kulcseleme a címke. A pontosan kitöltött és gondosan felragasztott címke alapfeltétele a csomag felvételének és kézbesítésének. A DPD szerződött partnereinek egy felhasználóbarát felületet biztosítunk, melyen keresztül az adatok betáplálását követően könnyedén elkészíthető és nyomtatható a csomagcímke. Új partnereink részére biztosítunk csomagcímke készítéshez szükséges ragasztható papírt. 

Express szolgáltatások

Az üzleti feladók alapszolgáltatásként kapják a másnapi kiszállítási kísérletet biztosító DPD Expresst, de kérhetik az Express 10 és Express 12 szolgáltatásokat is, melyek időgarantált csomagszállítási szolgáltatások, és biztosítják, hogy a feladott küldeményt a DPD a felvételt követő munkanapon délelőtt 10 – illetve 12 óráig megkísérli kézbesíteni. A DPD Express 10 és Express 12 szolgáltatások díjának felára van, de az DPD Express szolgáltatás automatikusan jár a szerződött partnereknek. 

Együttműködés professzionális háttérrel

Az, hogy a futár eljön a csomagért, majd elviszi azt, a leglátványosabb része a folyamatnak. Közben azért a háttérben is zajlanak fontos lépések:

Adatátvitel: A DPD által biztosított informatikai infrastruktúrának köszönhetően a csomag adatai (feladó, címzett, súly, fizetendő összeg, stb.)  automatikusan átkerülnek a DPD rendszerébe.
Természetesen a DPD rendszerén keresztül az üzleti feladó is nyomon követheti a csomagja útját.

Belföldi és nemzetközi szállítás: A DPD hálózatán keresztül a csomag gyorsan és biztonságosan eljut a DPD belföldi és nemzetközi címzettjeihez. A DPD nemzetközi belső hálózattal rendelkezik, így a nemzetközi csomagfeladás egyszerű és átlátható, ráadásul a feladás és a kézbesítés közben a DPD a csomagokat kitűnően felszerelt depókban tárolja.

Háttértámogatás: A DPD folyamatos támogatást nyújt a partnereknek, beleértve a technikai segítségnyújtást és az ügyfélszolgálati támogatást.

A DPD számára rendkívül fontosak a szerződött partnerek, ezért mindent megtesz a kiszolgálásuk érdekében. A csomagok gyors és pontos kézbesítése alapkövetelmény, de ezen felül is folyamatosan dolgozik a DPD szerződött partner program továbbfejlesztésén, tökéletesítésén.

Gyakran Ismételt kérdések

Miért érdemes a DPD szerződött partnerének lenni?

A DPD szerződött partnereként vállalkozása gyorsabb és hatékonyabb csomagküldési folyamatokat élvezhet. Az üzleti feladók számára extra szolgáltatásokat biztosítunk, például automatikus csomagfelvételt, címkenyomtatási lehetőséget, expressz kézbesítést és professzionális háttértámogatást.

Hogyan történik a csomagok feladása szerződött partnerként?

A kisebb webshopok csomagjaikat leadhatják a legközelebbi csomagponton, míg a nagyobb forgalmú üzletek számára a DPD előre egyeztetett időpontban érkezik a csomagokért. A szerződött partnerek egy felhasználóbarát online felületen keresztül nyomtathatják a szükséges címkéket is.

Milyen expressz szolgáltatásokat kínál a DPD szerződött partnerek számára?

Alapszolgáltatásként minden szerződött partner megkapja a DPD Express szolgáltatást, amely másnapi kiszállítási kísérletet biztosít. Emellett igényelhető az Express 10 és Express 12 szolgáltatás is, amely garantálja, hogy a csomagot a felvételt követő munkanapon délelőtt 10, illetve 12 óráig megkísérlik kézbesíteni.

Nyomon tudom követni a feladott csomagokat?

Igen, a DPD informatikai rendszerén keresztül minden szerződött partner valós időben követheti a csomagjai állapotát, beleértve a feladást, az útvonalat és a kézbesítést is. Az átlátható adatkezelésnek köszönhetően pontos információkat kap a csomagok helyzetéről és várható érkezéséről.