Skip to content

Delivery Excellence Challenge – a futárok bajnoksága

2025.10.14.

A Delivery Excellence Challenge a Geopost cégcsoport  egyedülálló  versenye, ahol a legjobb futárok mérik össze tudásukat és szakértelmüket.. 

A Geopost hálózatában – így a DPD-nél is – tudjuk, hogy a futárok sokkal többet tesznek annál, minthogy időben kézbesítik neked a csomagokat. Ők képviselik a biztonságot, a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget, a mindennapi rugalmasságot, illetve elsősorban ők felelnek az ügyfélélményért is. Ezért szervezzük meg évről évre a Delivery Excellence Challenge-et, ami kifejezetten róluk szól.

Mi az a Delivery Excellence Challenge? 

A verseny célja, hogy a Geopost elismerje a futárok szakértelmét és munkáját – hiszen ők azok, akik nap mint nap a leglátványosabban képviselik a szolgáltatásainkat. 

A program minden évben több országban zajlik: először helyi fordulókon mérik össze a futárok és a sofőrök a tudásukat elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül, majd a győztesek részt vesznek a nemzetközi döntőn. Idén az az Egyesült Királyság ad otthont a versenynek, ahol összesen 24 ország a legjobbjai vesznek részt a végső összecsapáson.

Miért fontos ez?

  • Motiváció és elismerés: a futárok érzik, hogy értékelik a munkájukat.
  • Szakmai fejlődés: a verseny során a futárok és a sofőrök valós helyzetekben tesztelik a tudásukat többek között közlekedésbiztonság, ügyfélkezelés, fenntarthatósági megoldások témában.
  • Csapatszellem: a helyi versenyek és a nemzetközi döntők segítenek a cégen belüli közösségépítésben.
  • Márkaértékek hangsúlyozása: a Delivery Excellence Challenge azt az üzenetet kommunikálja a partnerek és az ügyfelek felé, hogy a DPD számára azok az értékek, mint a minőség és a felelősségvállalás nemcsak jól csengő szlogen, hanem a cég mozgatórugója is.

A futárok szakértelmének elismerése

Nikita Udhwani, a Geopost partneri társadalmi fenntarthatóságért felelős vezetője, és Justin Pegg, a DPD UK operatív igazgatója beszámoltak arról, hogy a Delivery Excellence Challenge hogyan segít újraértelmezni a siker fogalmát az utakon. A verseny, amelyet négy éve rendezünk meg Európában, idén 24 leányvállalat képviselőit látja vendégül, és idén először a távolsági sofőrök is csatlakozhatnak a futárokhoz az októberi döntőn.

„A Delivery Excellence Challenge remek módja annak, hogy elismerjük a futárjaink és a sofőrjeink teljesítményét, azokat az embereket, akik elengedhetetlenek a Geopost működéséhez. Szeretném arra is ösztönözni az összes leányvállalatunkat, hogy az országos kihívások során továbbra tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy a verseny igazodjon a Geopost szolgáltatásainak stratégiai prioritásaihoz.” – mondta az eseményről Nikita Udhawani. – „Ezek az emberek nap mint nap képviselik cégünk értékeit. Ez a verseny nekik szól, mert tudjuk, hogy mennyire fontos a munkájuk” – tette hozzá. 

Egy másik kiemelt szempont a képviselet. „Minden évben nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kik kapnak lehetőséget a megmérettetésre, beleértve azt is, hogy hány nő van a döntősök között” – folytatja hozzá Nikita Udhawani. – „Ez egy széles körű iparági kihívás. Bár aktívan dolgozunk a futárokkal kapcsolatos, már meglévő előítéletek megdöntésében – nagyobb láthatósággal, befogadóbb vizuális megjelenéssel és az üzenet hálózatunkon belüli és azon túli megosztásával –, tudjuk, hogy még sok a tennivaló.”

Justin Pegg és a DPD UK csapata már nagyon várják, hogy otthont adhassanak a 2025-ös Delivery Excellence Challenge döntőjének. „Legtöbb helyen már júliusban vagy augusztusban lezajlottak a helyi versenyek, így mindenki izgatottan várja a döntőt.” – mondta. 

Georgie, a 2025-ös kabalafigura

A Delivery Excellence Challenge-nek minden évben van egy kabalafigurája, amely végigkíséri az eseményt. Ez a kedves plüss nemcsak színt és játékosságot visz a programba, hanem szimbóluma is annak, amit a verseny jelent. Az idei kabala Georgie, a mackó. Ő Párizsból indulva mind a 24 országos kihívásra ellátogat, és természetesen ott lesz majd az október 2-i, Egyesült Királyságban tartandó döntőn is.